שקשוקה ירוקה בריאה

שקשוקה כייפית וטעימה שמשלבת בתוכה המון ירוקים בריאים
שקשוקה ירוקה שחר תזונה בריאה הרזיה בריאה

שקשוקה ירוקה בריאה

זו ארוחת מחבת בריאה וקלאסית. אחת מתוך שלל ארוחות המחבת שאני אוהבת להכין.

מה זה ארוחת מחבת?

פטנט שלי להכין ארוחות פשוטות, מזינות ובריאות במעט זמן, במינימום כלים לשטוף ובמקסימום טעם טוב.

במחבת כזו של שקשוקה נכנסים הרבה ירקות ירוקים, עתירי ערכים תזונתיים ודלים בסוכרים,

וכשהם משתלבים עם ביצים ועם עוד תוספות אפשריות וטובות,

ומוגשים ליד סלט חי וטחינה – הם ארוחה מושלמת! ארוחה שאני קוראת לה ארוחה מקדמת.

כזו שתקדם אותך ואת הגוף שלך, תמלא אותו במה שהוא צריך ותאפשר לך ליהנות מאנרגיה גבוה וחיוניות

ולהרגיש פשוט טוב. שאכלת טוב, שעשית לעצמך טוב!

 

ארוחות מחבת הן הפתרון שלי לנשים ולאמהות עסוקות שרוצות לאכול בריא, לדאוג לגוף שלהן ולרזות.

פטנטים כאלו ועוד הרבה שיטות הכנה בסיסיות ופשוטות אני מלמדת בתוכנית "בריאה".

לצד עקרונות התזונה ותפריטים והנחיות מדוייקות,

לצד עבודה על דפוסי חשיבה ושינוי בראש ולא רק בצלחת –

לצד כל אלו ברור שגם צריך מתכוני בזק קלים ומזינים וקיצורי דרך קולינריים. ואת זה מקבלות ממני בתוכנית על ההתחלה!

וככה אנחנו יוצרות סביבה שמבטיחה הצלחה, כדי שמתחילת הדרך תחווי הצלחות ותראי תוצאות טובות שימלאו אותך במוטבציה.

רוצה לחוות הצלחה? לרזות בצורה באמת בריאה? מוזמנת להצטרף לתוכנית "בריאה" הקרובה!

כל הפרטים ממש פה: תוכנית "בריאה" – להרזייה בריאה

 

ולא שכחתי… הנה המתכון לשקשוקה!

שקשוקה ירוקה בריאה

מצרכים (2-4 מנות):

  • 3 כפיות שמן זית
  • 1-2 בצל חתוך לקוביות
  • צרור פטרוזיליה קצוץ
  • 2 קישואים בינוניים-קטנים וטריים, על קליפתם הרחוצה – קלופים לג'וליאנים או מגורדים גס או קצוצים לקוביות קטנות
  • חבילת עלי תרד בייבי, חתוכים או שקית תרד נויזילנדי חתוך
  • 4 ביצים
  • חצי צרור כוסברה קצוץ
  • אפשרות: 2-3 כפות גבינה בולגרית 5% מעודנת
  • מלח, פלפל גרוס

הכנה:

  1. לחמם במחבת את השמן, להוסיף את הבצל ולזרות עליו מעט מלח גס. לערבב, לאדות ולהזהיב את הבצל.
  2. להוסיף את הפטרוזיליה הקצוצה, לערבב ולרכך מעט.
  3.  להוסיף קישואים לתבל מעט ולאדות עוד 5 דקות.
  4. להוסיף את התרד בייבי/תרד והכוסברה. לתת לעלים לאבד את נפחם, באידוי של כ 3-5 דקות, לטעום ולתקן תיבול.
  5. לשבור את הביצים על גבי הירק, אם רוצים להוסיף גבינה אז לפזר אותה ע"פ המחבת – ולבשל עוד 5-10 דקות, עם מכסה סגור, עד להתמצקות הביצים.

הערות:

  • אפשר לשים כל ירק אהוב, לשנות ולגוון לפי מה שיש במקרר.
  • מה הולך טוב? סלרי, מנגולד, כרישה, פטריות, פלפלים, פלפל חריף, בצל ירוק ועוד…
חטיפי אנרגיה ממתק בריא תזונה טבעית שחר סמיט

חטיפי אנרגיה מיוחדים

חטיפי אנרגיה מיוחדים – ממתקי בריאות אמתיים   כדורים קטנים  או ריבועים חמודים, ממתינים לי במקרר או בפריזר (תלוי בעונת השנה) – תמיד! ואפשר להתפנק

קרא עוד »
מרק ירקות וחומוס שחר סמיט תזונה טבעית

מרק ירקות וחומוס

מרק ירקות וחומוס זה אחד המרקים החביבים במשפחה.אפילו הבררן הראשי אצלי אוכל ממנו בהנאה.כי אפשר לברור את הירקותומהחומוסים – אפשר לאכול ולהנות 🙂 באמת, גרגרי

קרא עוד »

אהבת?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

כתבי תגובה

השארת תגובה

בואי,
תבחרי מתנה!

גלילה לראש העמוד

איך להתגבר על אוכל מפתה

איך להתגבר על אוכל מפתה

איך להפסיק ליפול למתוקים ולפחמימות? מלאי את הפרטים ואשלח לך את ההדרכה שלי: איך לעמוד מול פיתויים

אני מאשרת קבלת מיילים בהמשך.

מתנה - רשימת הקניות

רשימת הקניות שתסדר עבורך את הקניות הבאות – בלב שקט שהכל בריא ומזין!

מתנה - המזונות שיעזרו לך לרדת במשקל

המזונות שיעזרו לך לרדת במשקל

אני מאשרת קבלת מיילים בהמשך.

דילוג לתוכן