איך לאכול סופגניות בלי לעלות במשקל

שחר תזונה בריאה

איך לאכול סופגניות בלי לעלות במשקל???

את יכולה לאכול ולהנות ממאכלי החג בלי ייסורי מצפון ובלי לעלות במשקל. בגישה שלי אין אוכל אסור  אין מושחת או משמין. ואפשר אם את רוצה, לאכול גם ספוגניה (או ספינג' או לביבה) או כל אוכל שאת בוחרת. איך? אני אגלה לך את הדרך שלי ואת 3 העקרונות שיעזרו לך לאכול את הסופגניה (לא אפוייה, אמיתית ומטוגנת. וזה תופס גם לגבי ספינג' או לביבה) תוכלי לאכול ממאכלי חנוכה ככה שלא תשמיני ואת גם יכולה לרזות! הכל הכל פה: אם את רוצה לשמוע אותי מסבירה כנסי לסרטון הזה כאן: https://youtu.be/48a9LifEMeo _____________________________________ ואת יכולה לקרוא את ההסבר כאן: 3 העקרונות שלי, לאיזון האכילה והגוף – שאם תקפידי עליהם תוכלי לאכול להנות ולא לעלות -אפילו גרם! ___________________________________ 1. תכנון – כלל מפתח להצלחה בתזונה ובהרזייה! תתכנני את האכילה שלך. את יודעת שחנוכה מגיע! ואת יודעת שהוא 8 ימים. ואת יודעת יש מסיבות, מפגשים, והדלקות נרות חגיגיות, אז: • תתכנני את האכילה שלך! מי שמתכננת גם מצליחה. מצליחה הרבה יותר! לאכול נכון, לשמור על הבריאות וגם לרדת במשקל. • תתכנני באיזה זמן את רוצה לאכול סופגניה או מאכל חנוכה מיוחד. ותצרי לעצמך יום מאוזן. איך? • תדייקי בפחמימות באותו היום • תאכלי יותר קל • שימי לב לכמויות השמן שאוכלת במהלך היום • תתכנני את הארוחה המסויימת שבה תאכלי מה יהיה בה, מה תאכלי לפניה • כשאת מאזנת את היום שלך, את הארוחה המסויימת ואת כל החנוכה – ולאכול בלי לעלות במשקל. ______________________________________ 2. בחירה – יש לך בידיים את הכח לבחור ולנהל מעולה את הבחירות התזונתיות שלך. ממש חשוב שתשנני לעצמך: שאת בוחרת את האוכל שלך ולא הוא בוחר בך. 4 בחירות חשובות שתעשי: _____________________ א. תבחרי את האוכל המסויים! תבחרי איזה סופגניה/ספינג'/לביבה. תבחרי אך ורק את השווה!!! והמשובח! • לא סופגניה מהסופר או מהמסיבה של הילד בגן.. • רק משהו איכותי ומאד טעים! • אל תתפשרי על איכות וטריות. • תבחרי את הטופ והמובחר והטעים ביותר! את בהחלט ראויה! _____________________________________ ב. תבחרי מתי ואיפה את אוכלת! אכילה של מיוחדים כאלו צריכה להיות אכילה בתשומת לב, ולא בהיסח הדעת. בריכוז – שיעלה את ההנאה שלך! אכילה על הדרך, כבדרך אגב – היא חד משמעית חות מספקת ומשביעה! • כשאת אוכלת סופגניה – את אוכלת! • ולא מתפזרת להתעסקויות אחרות. • תאכלי מסודר, ולא תוך כדי נהיגה או התעסקות בבית עם הילדים • תאכלי כשאת יושבת ולא תוך כדי בישול והכנה. • ככה את ממקסמת את הנאה שלך. ותוכלי להיות מסופקת הרבה יותר מהאכילה. _____________________________________ ג. תבחרי איך את אוכלת. אני קוראת לזה: לאכול כמו מלכה. במיוחד את המתוקים והמיוחדים חשוב לאכול בצורה הכי מלכותית שלך: • לשים את הסופגניה על צלחת יפה (חשוב שתיהיה יפה) • להכין לעצמך כוס משקה חם, • לשבת ליד שולחן • לאכול לאט – לאט, ביסים קטנים, ללועס לאט – להתענג על כל ביס וכל נגיסה. זו חווית אכילה אחרת! ככה את מעצימה אותה, נהנית יותר ומסופקת ממה שאכלת ולא צריכה עוד בכמויות ובתדירויות. וזו דרך מיוחדת וכל כך מתגמלת לאכול מה שאת אוהבת להנות מזה במקסימום – ולשמור על המשקל! ____________________________________ ד. תבחרי כמו שגם  כתבתי לגבי התכנון: מה את אוכלת במהלך היום לפני ואחרי הסופגניה! (כמו לוותר על פחמימות בארוחת צהריים לתגבר בירקות כל היום לקצץ במנות השומן וכו'…) את חייבת לנהל נכון את הבחירות שלך!!! וככה תוכלי לפרגן לעצמך פינוק מטוגן בלי להשמין כלל! _______________________________________   3. מידה – תשארי בגבולות הטעם הטוב! וההרגשה הטובה! המינון הוא חלק מאד משמעותי כאן. בחרת לאכול? מעולה! סופגניה אחת (או 2 קטנות/2-3 לביבות וכד') תאכלי במידה כדי שלא תעברי את הגבול הדק בין אכילה שמסבה לך הנאה לבין אכילה שמתחילה בהנאה ומסתיימת בתחושה לא טובה. כי אכלת יותר מידי… אם תאכלי כמו שכתבתי, אני בטוחה שתצליחי להנות ממידה נכונה ומהכמות המתאימה. תאכלי ככה שבסוף האכילה תשארי בתחושה טובה בגוף ובנפש. _______________________________ • כמה זו המידה הנכונה? • מה לאכול בבוקר אם יש ארוחת חג בערב? • ואיך לאזן בדיוק את הימים של חנוכה ולשלב בהם מאכלי חג מיוחדים – ובלי לעלות במשקל ואפילו לרזות? את התשובות האלו ועוד המון את מוזמנת לקבל יחד עם הדרכות מפורטות, תפריטים, מתכונים פשוטים ושינוי אמיתי בהרגלי האכילה ובחשיבה! הכל ועוד הרבה יותר – בתוכנית "בריאה". תוכנית ליווי דיגיטאלית להרזיה בריאה לנשים ואמהות עסוקות. ____________________________________ התוכנית שתעזור לך: • לרדת במשקל • להפסיק ליפול על מתוקים • להצליח לעמוד מול פיתויים. • להפסיק לנשנש – לאכול מסודר ומזין • בלי לרעוב ולבלי לשקוע במבטח – תצטרפי אלינו לתוכנית "בריאה" הקרובה. ________________________________ תקבלי את כל הידע והכלים, השיטות והמתכונים ואת כל הליווי והתמיכה בקבוצה נשית ועוטפת – כדי שתצליחי לשנות את האכילה, לאזן חשקים ולרזות בצורה בריאה. כל הפרטים על תוכנית "בריאה" הקרובה, כנסי לקישור עכשיו: תוכנית "בריאה" הקרובה מחכה לך! שחר   __________________________________________

אהבת?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

כתבי תגובה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

המדריך להרזיה בריאה- המזונות והמתכונים שיעזרו לך לרדת במשקל

נבחרת המזונות שיעזרו לך לרדת במשקל עם מתכונים בריאים וטעימים

תודה על הרשמתך

אני מאשרת קבלת מיילים בהמשך.

דילוג לתוכן